Лозівська ОДПІ інформує
До відома громадян!
Звернутися до ДФС можна в електронному вигляді
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що в усіх органах ДФС міста та області створено електронні поштові скриньки для запитів на отримання публічної інформації та для подання письмових звернень в електронному вигляді. Якщо ви бажаєте направити електронного листа (звернення) до Головного управління ДФС у Харківській області, використовуйте адресу - kh.zvernennya@sfs.gov.ua.
З електронними поштовими скриньками районних податкових інспекцій можна ознайомитися на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» в рубриці «Територіальні органи».
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Для детального ознайомлення зробіть клік на цьому тексті
|