Співробітники Міндоходів Харківщини працюють за принципом «call-back»
Фахівці регіонального відомства не тільки приймають до розгляду звернення громадян, які надійшли на інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів України „Пульс” , а й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи протягом 1 -3 днів.
Так, підсумком проведеної органами Міндоходів Харківщини роботи за перше півріччя п.р. стало опрацювання 197 звернень представників бізнесу та громадян області на антикорупційний сервіс „Пульс”.
Найбільша кількість питань надійшла від мешканців центральних районів Харкова. Так, в Київському районі звернулось на «Пульс» 42 громадянина, а в Дзержинському – 32. В області найчастіше звертались мешканці Харківського району – 26, та Дергачівщини - таких звернень надійшло 5.
А ось жителі Балаклійського, Богодухівського та Вовчанського району зателефонували на «Пульс» по одному разу.
Як відзначають співробітники ГУ Міндоходів області, найбільшу кількість звернень зафіксовано у лютому п.р. – 41 дзвінок, а найменшу у травні – 22.
Мета створення сервісу «Пульс» - підвищення ступеню довіри громадян до роботи органів Міндоходів і зборів.
Нагадаємо, що оперативно вирішити питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Для детального ознайомлення зробіть клік на цьому тексті