Четвер, 2024-03-28, 11:51 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Листопад » 5 » Лозівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує
5:51 PM
Лозівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує
 
Процедура реєстрації РРО відтепер проводиться дистанційно
   Для реєстрації касового апарату СГД необхідно звернутися органу Міндоходів із заявою, договором на обслуговування РРО в Центрі сервісного обслуговування, копіями документів про право власності або користування на касовий апарат, а також тими, що засвідчують право розміщення господарської одиниці, де використовується РРО.
  Для зручності підприємців реалізована можливість надання заяви і сканованих копій документів дистанційно. Для цього суб’єкт господарювання може скористатися безкоштовними електронними ключами цифрового підпису.
   Також у своїй заяві СГД може вказати адресу електронної пошти, на яку буде направлена довідка про резервування фіскального номера РРО і копія реєстраційного посвідчення. Після цього Центром сервісного обслуговування проводиться персоналізація і опломбування РРО з видачею відповідної довідки.
   Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання повинен надати до органу Міндоходів копію довідки про опломбування РРО і акт введення РРО в експлуатацію. Реєстраційне свідоцтво касового апарату видається суб’єкту господарювання не пізніше наступного робочого дня, причому за бажанням СГД воно може бути направлене поштою. Нагадаємо, що наказом МДЗ від 01.10.2013 № 522 затверджений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.
   Окрім цього, у зв’язку набранням чинності пунктом 9 статті 17 Закону «Про вживання реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» № 265/95-ВР, з 1 січня 2014 року за користування застарілою технікою передбачена адміністративна відповідальність.
 
Нарахування зарплати під контролем у Міндоходів
   Міндоходів повідомило, що податковий орган має право перевіряти нарахування мінімальної зарплати, оскільки вона є державною соціальною гарантією, обов’язковою для застосування по всій Україні.
   У разі отримання інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями зарплати без сплати податків до бюджету податкові органи проводять фактичну перевірку без попередження платника податків (особи).
   Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у т. ч. податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
   Ті самі дії, вчинені: · повторно протягом 1095 днів — штраф у розмірі 50% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету; ·
   втретє та більше протягом 1095 днів — штраф у розмірі 75% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Іноземець має намір продати в Україні подаровану квартиру, чи доведеться сплачувати податок?
   Податковий кодекс визначає, що дохід, отри­маний платником від про­дажу (обміну) не частіше одного разу протягом року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового будинку разом з земельною ділянкою, на якій розташовано такі об'єкти а також самої земельної ділянки, в межах норм безоплатної передачі землі, згідно Земельного кодексу, та за умови перебування такого майна у влас­ності платника податку понад три роки, не оподатковується.
   Водночас умова щодо перебування такого майна у власності платника подат­ку понад три роки не поширюється на майно, отримане таким платни­ком у спадщину.
   До­хід від операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомос­ті, що здійснюються фізичними особами – нерезидентами, оподатковується в тому ж порядку, що і резидентів України.
   Отже, дохід від операцій з про­дажу не частіше одного разу на рік об'єкта нерухомості – квартири – , яка перебуває у власності платника податку (фі­зичної особи – нерезидента) мен­ше трьох років та отримана ним у спадщину, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
   Оскільки умова щодо перебу­вання нерухомого майна (кварти­ри) у власності платника податку понад три роки поширюється тільки на майно, отримане таким платником у спадщину, то дохід, отриманий - нерезидентом від продажу не частіше одного разу на рік по­дарованої квартири, яка перебу­ває у його власності менше трьох років, оподатковується за ставка­ми 15 (17)%.
  
   Фізичним особам-підприємцям головне про єдиний соціальний внесок
   Фізичні особи-підприємці на загальній системі оподаткування (без найманих працівників) та самозайняті особи нараховують ЄСВ за ставкою 34,7% від доходу (прибутку), який отримано від підприємницької діяльності, але розмір ЄСВ за місяць не може бути меншим мінімального страхового внеску.
   Мінімальний розмір страхового внеску для підприємців з січня по листопад 2013 року становить 398,01 грн. (1147 грн.х 34,7%), а в грудні 2013 року 422,65 грн. (1218 грн. х 34,7%).
    Якщо дохід нульовий, то ЄСВ за цей місяць не нараховується. Такі платники сплачують єдиний внесок протягом року до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада у вигляді авансових платежів в розмірі 25 відсотків від нарахованої річної суми єдиного внеску, обчисленої від суми доходу, за якою розраховуються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.
    Доплата за результатами річного звіту з ЄСВ сплачується фізичними особами-підприємцями – до 10 лютого наступного року, самозайнятими особами – до 1 травня наступного року. В ці ж терміни і подається до органів доходів і зборів річний звіт з ЄСВ.
   Фізичні особи – підприємці на єдиному податку, які працюють без найманих працівників, нараховують ЄСВ у розмірі 34,7% від мінімальної заробітної плати з розрахунку на місяць (з січня по листопад 2013 року – 398,01 грн., в грудні 2013 року – 422,65 грн.) та сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Звіт з ЄСВ до органів доходів і зборів такими платниками подається до 10 лютого наступного року.
   Підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Звіт зазначеними особами не подається.

11 листопада - граничний термін подання квартальної звітності 1-ДФ
   Нагадуємо, що розрахунок за формою 1-ДФ подається до податкової інспекції суб’єктами господарювання, які є податковими агентами.
   Для громадян, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це відповідний орган доходів і зборів та мають відмітку в паспорті, замість реєстраційного номеру облікової картки платника податків заповнюються дані про серію та номер паспорта.
   При поданні звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом.
    Форма 1-ДФ подається до податкової інспекції протягом 40 календарних днів після закінчення звітного періоду. Якщо останній день подання припадає на вихідний або святковий день, тоді термін подання переноситься на перший робочий день, що настає за таким вихідним або святковим днем. Отже, граничним строком подання звітності 1-ДФ за ІІІ квартал 2013 року є 11 листопада.

Зміни у роботі Центрів сертифікації ключів Міндоходів
   У зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби та створенням Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів, який є правонаступником усіх прав та обов’язків ІДД ДПС, центром сертифікації ключів ІДД Міндоходів пройдено процедуру акредитації, що підтверджується свідоцтвом про акредитацію центру сертифікації ключів серії А №23.
   У зв’язку зі зміною найменування АЦСК ІДД Міндоходів сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру. Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.
   Для користувачів системи iFin.ua завантажувати нічого не потрібно, технологічні сертифікати оновляться в понеділок без вашої участі.
   Для забезпечення більш комфортних умов отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів фізичними та юридичними особами, економії робочого часу та забезпечення безкоштовними послугами ЕЦП більшої кількості суб’єктів господарювання АЦСК ІДД Міндоходів розпочинає формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії.
   Вже з 01 листопада 2013 року для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів посилені сертифікати ключів будуть формуватися строком дії до двох років.
 
Міністр Олександр Клименко подякував платникам, які вчасно здали звітність з ЄСВ та зробили це онлайн
   Зміна адміністратора ЄСВ пройшла вдало – платники вчасно здали 661 тисячу звітів до органів Міністерства доходів і зборів України. Всього звітували про сплату соціального внеску майже 4 млн. підприємств та громадян.
   Про це під час прес-конференції повідомив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.
   «Я хочу подякувати всім платникам єдиного соціального внеску за те, що вони зуміли переорієнтуватися зі зміною адміністратора, а також за активну переорієнтацію на електронну форму звітування», - зауважив Олександр Клименко.
   Він додав, що після передачі функцій адміністрування ЄСВ до Міндоходів доля звітності, поданої в електронному вигляді, зросла з 38 до 60%.
   Олександр Клименко запевнив, що Міністерство доходів і зборів створюватиме умови для повного переведення адміністрування єдиного соціального внеску на електронні системи сплати та звітування.
   «Електронна форма звітності – це вигідно і платникам, і Міністерству. У цьогорічному рейтингу Doing Business позиції України зросли відразу на 28 пунктів. Окремо експерти відзначили прогрес, який зробила Україна в електронному звітуванні. За рік це дозволило скоротити час, необхідний на виконання податкових зобов’язань, на 101 годину. Такий успіх України – досягнення, в першу чергу, самих платників, які позитивно сприймають інновації», - підкреслив Олександр Клименко.
   За офіційними даними Міндоходів, за 25 днів жовтня місячні збори ЄСВ становили 12,7 млрд. грн. Усі перераховані платниками суми були оперативно розподілені між соціальними фондами.

Податок на нерухоме майно: оновлені правила сплати
   Починаючи з 4 серпня 2013 року в Україні почали діяти нові правила сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
   Податок за 2013 рік власники об’єктів житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню, сплачуватимуть у наступному - 2014 році. Разом з цим, до кінця поточного року власники можуть здійснити звірку даних на підставі оригіналів документів про право власності на об’єкти житлової нерухомості та про житлову площу таких об’єктів. Для цього слід звернутися до територіальних органів Міндоходів за місцем реєстрації власника нерухомості.
   Пільга відтепер надаватиметься виходячи із сумарної площі об‘єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, незалежно від їх кількості.
   Змінилися і розміри житлової нерухомості, на яку нараховуватиметься пільга.
   Не сплачуватимуть податок власники квартир, якщо їх загальна житлова площа не перевищує 120 кв. м.   
   Для власників будинків „пільгова площа” визначена у розмірі 250 кв. м., знову ж таки незалежно від того, якою кількістю будинків володіє особа. Якщо у власника є і квартира, і будинок загальною житловою площею до 370 кв. м., він також не сплачуватиме податок на нерухомість. Якщо ж площа нерухомості буде перевищувати зазначені пільгові метри, то платити податок доведеться лише за ті квадрати, які перевищують визначений розмір.
   Ставки податку будуть диференційовані – від 1 до 2,7% мінімальної заробітної плати.

Отримана нерезидентом спадщина оподатковується
   Фізична особа - нерезидент, яка отримала спадщину (подарунок) від фізичної особи - резидента, зобов’язана сплатити податок на доходи фізичних осіб до нотаріального оформлення успадкованого (подарованого) об’єкта, за ставкою 15% та/або 17% залежно від вартості отриманого доходу.
   Сплачується податок до місцевого бюджету за місцезнаходження нотаріальної контори.
 
Сплата єдиного внеску за інше підприємство заборонена
    Відповідно до ст.6 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники зобов’язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
   У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов’язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених статтею 25 вищезгаданого Закону.
   Передача платниками єдиного внеску своїх обов'язків зі сплати його третім особам згідно з п.9 ст. 25 Закону №2464 заборонена, крім випадків, передбачених законодавством.
   Тому підприємство не має права сплатити єдиний внесок за інше підприємство, проте може надати йому поворотну фінансову допомогу для перерахування єдиного внеску в бюджет.
 
Звіт 1 ДФ у питаннях та відповідях
 
Чи необхідно у формі № 1 ДФ відображати суми допомоги по вагітності та пологах?
  До складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається, зокрема, сума компенсацій (включаючи суми допомоги по вагітності та пологах), які отримує платник податку з фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування згідно із законом.
  Разом із тим, керуючись Довідником ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, сума допомоги по вагітності та пологах відображається в податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «128» як соціальні виплати з відповідних бюджетів.
    Чи показувати в розрахунку за ф. № 1ДФ аліменти, адже підприємство лише перераховує утриману з працівника суму?
   До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених відповідно до Сімейного кодексу України, за винятком виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
    Довідник ознак доходів, містить ознаку «140» із зазначеного виду доходу, то у формі № 1 ДФ необхідно вказувати отримувача аліментів.
За якою ознакою доходу відображається у формі № 1ДФ сума перевищення неоподатковуваної матеріальної допомоги (у 2013 році — 1610 грн)?
   Сума нецільової благодійної допомоги, яка протягом 2013 року сукупно не перевищує 1610 грн, відображається в податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «169».
   Якщо сума нецільової благодійної допомоги перевищує встановлений граничний розмір, то сума перевищення відображається в податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «126» як додаткове благо.
Як відобразити в формі № 1ДФ перехідні відпускні?
   Якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки, то з метою їх оподаткування такі доходи (їх частина) належать до відповідних податкових періодів їх нарахування. (пп. 169.4.1 ПКУ).
   У разі якщо нарахування та виплата суми відпускних була здійснена в попередньому (звітному) кварталі за період нарахувань поточного кварталу, то у формі 1 ДФ суму відпускних слід відносити до попереднього (звітного) податкового періоду кварталу, тобто до періоду, у якому були проведені нарахування та виплата.
Переглядів: 626 | Додав: Blizn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz