Субота, 2024-12-28, 6:50 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Жовтень » 30 » Лозівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує
11:39 AM
Лозівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує
Щодо реквізитів податкової накладної
 
    24 жовтня 2013 року на підпис Президенту України направлено проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків», яким, зокрема, передбачено відмінити як обов’язковий реквізит податкової накладної - «номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України» (законопроект № 2054). За проектом, видалення цих реквізитів планується з 01.01.2014 р.
 
Планується скасування фінансових санкцій
 
    Згідно законопроекту № 2054, що ухвалено Верховною Радою внесено чергові зміни до Податкового кодексу .
  Передбачається скасування фінансових санкцій за неподання, подання з порушенням установлених строків, подання не в повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками звіту 1-ДФ (п. 119.2 ПКУ), якщо податковий агент самостійно виправив такі помилки відповідно до вимог ст.50 кодексу.
   Також пропонується відмінити фінсанкції, що застосовуються до податкового агента відповідно п.127.1, якщо про проведенні річного перерахунку нарахованого податку на доходи фізичних осіб самостійно виявлено та виправлено помилку згідно з нормами ПКУ Документ після підписання Президентом України, набере чинності з 1 січня 2014 року.
 
Чи можна подати уточнюючу декларацію при проведенні камеральної перевірки?
 
   Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків. Така перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
    Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. При цьому згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
   За результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків.
   Якщо платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою, чинною на час подання уточнюючого розрахунку. При цьому платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.
   Податковий кодекс не допускає подання уточнюючих розрахунків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок.
  Під час проведення камеральної перевірки, суб'єкт господарювання має право подати уточнюючу декларацію (розрахунок)
 
Підприємець, якщо доходу не отримав - книги обліку не заповнюй!
 
   Платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками ПДВ, ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів. Платники єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ, ведуть облік доходів і витрат.
   При цьому записи в книгах обліку доходів або книгах обліку доходів і витрат здійснюються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.
   Тому, якщо фізична особа - підприємець - платник єдиного податку, віднесена до першої - третьої групи, протягом робочого дня не отримувала дохід, то заповнювати книгу обліку доходів або книгу обліку доходів і витрат за такий день не потрібно.
 
Відмінності добровільної і обов'язкової реєстрації платником ПДВ
 
   Реєстрація платником ПДВ здійснюється за добровільним рішенням або за обов'язкової реєстрації. В обох випадках платник повинен подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПДВ. Така заява подається до органу Міндоходів за місцезнаходженням платника. У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації платником ПДВ орган Міндоходів на 5-й робочий день видає Свідоцтво платника ПДВ.
   Строки подання заяви за ф. № 1-ПДВ, для обов'язкової і добровільної реєстрації дещо відмінні. Зокрема, для обов'язкової реєстрації заяву за ф. № 1-ПДВ подається не пізніше 10 числа календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вперше досягнуто обсяг оподатковуваних операцій (перевищення 300 000 грн). Датою реєстрації особи платником ПДВ, яка вноситься до Реєстру платників податку на додану вартість та зазначається у Свідоцтві, є дата, що відповідає даті здійснення запису в зазначеному Реєстрі про таку реєстрацію.
   Для добровільної реєстрації заяву за ф. № 1-ПДВ подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками ПДВ та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.
   Зверніть увагу! З 2014 року заяву про добровільну реєстрацію можна буде подати державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки для проведення держреєстрації юрособи або фізособи-підприємця. Держреєстратор передасть цю заяву в контролюючі органи.
 
До кінця 2013 року формати подання електронної звітності уніфікують

   Про це йдеться в Плані заходів щодо реалізації Концепції створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності», затвердженому розпорядженням КМУ від 17.10.2013 р. № 809-р.
   Міндоходів, Пенсійному фонду України та фондам загальнообов’язкового державного страхування доручено до кінця грудня 2013 року вдосконалити процес підготовки та подання до центральних органів виконавчої влади та фондів загальнообов’язкового державного страхування електронної звітності шляхом уніфікації її форматів.
   Окрім того, зазначений План передбачає, що в такі ж строки має бути забезпечено розроблення функціональних і технічних вимог до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».
   А вже на березень 2014 року передбачено надання відповідним суб’єктам подання звітності безкоштовного єдиного спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання електронної звітності.

Податкову накладну можна видавати до її реєстрації в єдиному реєстрі
 
   Платник податку – продавець, який здійснює операції з постачання товарів або послуг, на вимогу покупця може надавати податкові накладні до їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
   Нагадаємо, що реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється протягом 15 календарних днів з дати їх складання.
 
Підприємець протягом року змінив місцепроживання, куди надати звіт по ЄСВ?
 
   У випадку коли страхувальник у звітному періоді змінює місце обліку в органах Міндоходів, звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за звітний період подається до органу Міндоходів за новим місцем реєстрації.
   Наприклад, платник перереєстровується 18.10.2013 р. з Лозівського до Красноградського району, звіт за 2013 рік подається до Красноградського району до 10.02.2014 року.
   Нагадуємо, що фізичні особи-підприємці звіт за рік подають до 10 лютого року наступного за звітним періодом. Водночас, фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, звіт подають до 1 травня року,наступного за звітним періодом.
   У разі, якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим.
 
Міндоходів планує використовувати електронні замки для транзитних вантажів на всіх митницях
 
  З липня 2013 року електронні замки з функцією GPS - GSM навігації при ввезенні товарів та транспортних засобів на митну територію України були використані більше 28 тисяч разів у межах пілотного проекту в зоні діяльності Південної митниці.
   Нагадаємо, електронні замки призначені для забезпечення стовідсоткового контролю в режимі реального часу за переміщенням транзитних транспортних засобів з товарами, які перебувають під митним контролем. Інформація з електронних замків передається в режимі онлайн до моніторингового центру Міндоходів, де опрацьовується Єдиною автоматизованою інформаційною системою.
  Ці пристрої сигналізують про зняття пломб не уповноваженими на це особами – якщо «транзитний» вантаж насправді призначений для українського отримувача, про це відразу дізнаються у Міндоходів. Таким чином, електронні замки дозволяють точно встановити, чи відповідає режим прямування транспорту тим відомостям, що вказані в документах.
   За підсумками реалізації пілотного проекту на Південній митниці Міндоходів, практика буде поширена на митниці в інших регіонах України. Для цього Міністерство доходів і зборів вже розробило Порядок використання електронних замків з функцією GPS-GSM навігації.
   Проектом відповідного наказу регламентується, що такі пристрої розміщуватимуться за рішенням уповноважених працівників митниць на окремих транспортних засобах, що перетинають митний кордон України з вантажем. Зокрема, такий різновид контролю рекомендований для транзитних вантажів. Зняти замок має право тільки працівник митниці призначення, через яку «транзит» завершує свій шлях територією України.
    Фахівці Міндоходів підкреслюють, що для платників податків встановлення замків буде безкоштовним, всі витрати на організацію високотехнологічного контролю бере на себе держава.
 
Кабмін затвердив п’ятирічну Стратегію розвитку Міндоходів
 
  Кабінет Міністрів України затвердив Стратегічний план розвитку Міністерства доходів і зборів до 2018 року.
  Відповідно до Стратегії, у найближчі п’ять років робота Міндоходів буде спрямована на вдосконалення податкових і митних сервісів, розвиток партнерських стосунків з громадянами та бізнесом, активізацію міжнародної торгівлі за рахунок оптимізації митного регулювання, боротьбу з корупцією та «тіньовим» сектором економіки, запровадження сучасної IT-функції у роботу органів доходів і зборів.
   Зокрема, планується запровадити низку найбільш затребуваних послуг та сервісів для кожного з сегментів платників, у першу чергу, електронних. Наприклад, сервіс попереднього заповнення декларацій (e-Filing), розвиток кабінету платника (e-Taxpayers Files), впровадження сервісу інтернет-платежів для сплати податків (e-Payments), у тому числі платежів через мобільні пристрої.
   Увага буде приділена розвитку митних пунктів пропуску, забезпечення їх сучасними технічними засобами митного контролю: GPS-замками, мобільними та стаціонарними сканерами, електронними вагами, системами відеоспостереження та зчитування номерів тощо.
   Міністерство буде удосконалювати системи електронного декларування товарів за рахунок зменшення кількості документів у паперовому вигляді, прийняття електронної митної декларації з автоматичним присвоєнням реєстраційного номеру.
   Міністерство має намір втілити у життя концепцію електронного аудиту, сформувати ризикоорієнтований підхід до контрольно-перевірочної роботи з трансфертного ціноутворення. Стратегією передбачене удосконалення існуючих методів попередження і боротьби зі злочинами, пов’язаними з несплатою податків, зборів, митних платежів та витрачання бюджетних коштів.
  Для цього будуть й надалі розвиватися аналітичні функції оперативно-слідчих підрозділів, побудована сучасна та динамічна ІТ-функція.
  Важливе місце у стратегічному плані посідають розробка та впровадження комплексної системи протидії корупції в Міністерстві, налагодження активної взаємодії із міжнародними організаціями, що займаються цими питаннями.
   Презентуючи Стратегію, Міністр Олександр Клименко запевнив, що вона буде доведена до усього колективу Міністерства, щоб «кожен співробітник органів доходів і зборів у кожному регіоні України чітко усвідомлював свої задачі, алгоритми їх виконання та персональну відповідальність за результати.
   Ми розуміємо, що результат роботи усього Міністерства залежить від якості реалізації ініціатив на місцях. Тому чітко визначили стратегічні напрями роботи та зони відповідальності кожного підрозділу та кожного співробітника».
 
Інформація клієнту щодо надсилання електронних листів до ІДД Міндоходів
 
Шановний клієнте! Якщо Ви бажаєте надіслати запитання на електронну адресу idd@minrd.gov.ua, то з метою прискорення надання відповіді, переконливо просимо Вас чітко формулювати запитання та ОБОВ’ЯЗКОВО зазначати в полі «Тема» ідентифікатор групи податків. Якщо Ви маєте декілька запитань по різних тематиках, прохання надіслати запитання окремими електронними листами з відповідними ідентифікаторами групи. Ідентифікатор податків Види податків
6001 Податок на додану вартість
6002 Податок на прибуток підприємств
6003 Податок на доходи фізичних осіб; податкова знижка; незалежна професійна діяльність; єдиний соціальний внесок
6004 Плата за землю; фіксований сільськогосподарський податок; ліцензування виробництв; обіг спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; акцизний податок; збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства; мито; зовнішньоекономічна діяльність; податковий борг; апеляційне узгодження та оскарження рішень органів Міндоходів; адмінарешт активів платника;
6005 Єдиний податок; податок на нерухоме майно; збір за першу реєстрацію транспортного засобу
6006 Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності; застосування РРО; готівкові розрахунки; збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір
6007 Екологічний податок; плата за користування надрами; збір за користування радіочастотним ресурсом України; збір за спеціальне використання води; збір за спеціальне використання лісових ресурсів; права і обов’язки; відповідальність; облік платників
6008 Питання щодо митної справи
6009 Пропозиції до нормативно-правових актів з питань оподаткування; інформація щодо: виплати заробітної плати платниками податків у «конвертах», мінімізації сплати податків та роботи веб-порталу Міндоходів і розміщеної на ньому інформації
6010 Інше
Доводимо до Вашого відома, що Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів пропонує Вам отримувати безкоштовно інформацію про зміни в податковому та митному законодавстві, законодавстві щодо сплати єдиного внеску на загальнообв’язкове державне соціальне страхування. Для цього Вам необхідно направити додатково електронний лист на електронну адресу idd@minrd.gov.ua з атрибутами: поле ТЕМА – 6011.
 
   Що таке «реєстраційний номер облікової картки платника податків»?

   Відповідно Податкового кодексу України облік платників податків ведеться для контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, дотримання податкового та іншого законодавства. (п.63.1 ПКУ). Всі фізичні особи – платники податків реєструються в органах Міндоходів шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру фізичних осіб.
   За зверненням фізичної особи, її законного представника або уповноваженої особи податковою видається документ, що засвідчує реєстрацію у Держреєстрі (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера та повідомили про це і мають відмітку у паспорті).
   У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.
   Документи про реєстрацію фізичних осіб у Держреєстрі фізосіб – платників податків, що видані до набрання чинності Кодексом, вважаються дійсними та не підлягають обов’язковій заміні.
 
Як правильно оформити письмове звернення до Міндоходів
 
   Письмове звернення юридичних, фізичних осіб–підприємців або громадян здійснюються українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін та розглядається, якщо вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції.
   У зверненні мають бути вказані ПІБ, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати. Відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення забороняється.
   Звернення, оформлене без дотримання вказаних вимог повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями в строк не пізніше як через 10 календарних днів від дня його надходження. Якщо питання не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу у строк не більше 5 днів. Про це повідомля.ться громадянину, що подав звернення.
Переглядів: 791 | Додав: Blizn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz